Prawo telekomunikacyjne w Wielkiej Brytanii

W Wielkiej Brytanii obowiązuje prawo, które gwarantuje, że klient posiadający stałe łącze, będzie posiadał internet działający z prędkością, którą obiecuje dostawca.

Dostawca ma obowiązek dostarczania internetu z prędkością minimalną. Tak, z prędkością minimalną, klient ma prawo zbadać prędkość swojego internetu, a jeśli ta będzie niższa niż minimalna/obiecana przez dostawcę, w takim przypadku będzie można rozwiązać umowę.
W przypadku kiedy prędkość internetu jest niższa od minimalnej, obiecanej w umowie przez dostawcę, ten ma 30 dni na poprawę działania usługi.

Jeśli dostawca nie poprawi prędkości do obiecanej minimalnej, klient ma prawo rozwiązać umowę.

Czekamy na tego typu regulację w Polsce.

InteliIT.pl since 2007 inteliit@inteliit.pl tel. 795 832 999